النا جووونالنا جووون، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

فرشته ی کوچولوی من

عجله

1391/5/31 16:33
نویسنده : انیسا
285 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

میشه بیای ادامه ی مطلب

niniweblog.com

سلام دوستان من الان ساعت دقیقا به 4 پنج دقیقه مونده و خودمم موندم به مسافرت میرم خوشحالم یا نه چون من از هواپیما میترسم امروز رفتم لیست هواپیماها بیشترین خطرو ایران ایر داره ماله ماهم ایران ایره الان دیگه نمیدونم چیکار کنم.اولا خوشحال بودم ولی الان...

niniweblog.com

 

یه عالمه کار دارم ولی به هیچ کدوم یکی حوصلم نمیرسه باید وسایلامو جمع کنم و خلاصه ...niniweblog.com

niniweblog.com

اصلا نمیدونم جای کدوم یکی ام...............

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سپیده
16 شهریور 91 10:19



...
مامان ترنم کوچولو
21 شهریور 91 17:17
پست جدید میخوایم یالله


نمیتونم سرم مشغول کارای مدرسه است
مامان ترنم کوچولو
27 شهریور 91 22:28
دختر ناز و خوشگل روزت مبارک
اگه گفتی من کیم؟
27 مهر 91 17:31
سلام اگه کاری داشتی بیا وب اصلی خودم.


فهمیدماااااااااااااااااا